מיקום מעולה שירות חם ולבבי מצוות נהדר. חדר גדול נקי. ארות בוקר טובה. שקט. תמורה מלאה למחיר. אנחנו נשוב
4691 reviews
Most talked about:
Hotel Overall Breakfast Staff friendliness & competenceMost satisfied with:
Breakfast price smokingMost disliked:
Wellness area-
Hotel OveralGuests are very happy with the Atmosphere, friendliness.Animation, entertainment, nightlife, music could be better.Family & kids friendly is excellent.“freundliches Personal” “whole team” “min walking distance” “Fuß erreichbar”
-
FacilitiesSwimming Pool can be improved.Guests are very happy with the Design.Great Hotel age.“parking area” “min walk” “boutique hotel” “modern design”
-
CleanlinessGreat Overall CLEANLINESS.Room cleanliness is excellent.Dissatisfactory Bathroom cleanliness.“Clean rooms” “clean room” “clean rooms” “clean hotel”
-
RoomBathroom is good.Great Bed.Noise could be better.“comfortable beds” “spacious rooms” “Straße” “big bonus”
-
Food & DrinksBreakfast is excellent.Guests are very happy with the Dining experience.Coffee is nice.“Frühstück” “good breakfast” “nice breakfast” “petit déjeuner”
-
Staff & ServiceStaff friendliness & competence is excellent.Service is nice.Reception is excellent.“Friendly staff” “caring staff” “friendly staff” “kind people”
-
Pricevalue for money is excellent.Food price is excellent.Breakfast price is nice.“Great value” “Greek yogurt” “free upgrade” “Excellent value”
-
LocationGreat Parking.Guests are very happy with the Distance to centre.Guests are very happy with the Night life & dining.“city center” “walking distance” “car parking” “private parking”
-
InternetGuests are not happy with Wifi price.
Amazing hotel with a wonderful service. Maria at the reception was so nice and helpful with a lot of recommendations about the city. Every staff member was nice and smiley. The location is perfect just 5 min walk to anywhere in the city center. A big advantage is the parking that you have at the hotel. The best value for money you can get. Highly recommend!!! - - Nothing! -
Friendly staff, good location, cleanliness, and breakfast - - Decor but this is something individual! Mattress was too soft too! -
Всичко - - Може да има закуска за тази цена -
Totul - - Nomic -
הצוות מהמם. החדר נח וגדול. ארוחת בוקר טובה - - שאין בריכה. -
Wirklich hübsches Hotel im Zentrum. Gutes Frühstück mit reichlich Auswahl. Das Personal ist sehr aufmerksam und nett! - - Beim Umweltaspekt geht mehr. Die kleinen Einwegverpackungen von Shampoo… finde ich nicht mehr zeitgemäß und wenn die Handtücher nicht auf dem Boden sind, sollten sie auch nicht gewechselt werden. -
kahvaltı gayet yeterli ve lezzetliydi, temizdi. oda ve banyo temizliğide güzeldi. ufak bir balkon olması da güzeldi. merkeze yakın sayılır. otopark için kendi bilgilendirme kısmında etrafı açık ve güvenlik önlemi alınmamış yazıyor fakat hemen otelin arkasında etrafı full kapalı. park sorunu olan bir şehir için çok avantajlı oldu. yazılan günlük 10€ otopark ücretinide hediye ettiler almadılar. tüm personel güler yüzlü ve yardımcı oluyorlar. tüm ekibe teşekkürler. - - kötü olarak oda küçüktü diyebilirim. -
המלון במרכז, הצוות נפלא והחדרים נעימים, נקיים ונוחים. תענוג - - -
המלון נמצא במקום מעולה. החדרים יפים, נעימים ונוחים. השירות מעולה!!! - - -
Es gibt nichts zu meckern. Alles super - - -
Very clean Wonderful and caring staff - - A bit far from the center -
Very close to the city centre, clean and modern with comfortable beds - - -
Very clean, spacious rooms, true value for money, amazing staff. Parking available with minimum charge is a huge plus for this area. - - -
Beautifull , they have invested in every corner of the house - - No vegtables in the breakfast, no option to order something in the evening -
Locația este excelentă! - - -
Centraal gelegen met eigen parkeerplaats. Goed ontbijt. Schone kamer en heel vriendelijk personeel. - - -
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. - - Als je met eigen auto komt is het wel even zoeken. -
מקום מקסים, צוות נהדר שירותי וסבלני מאוד לכל עניין. מיקום מצוין, מרחק הליכה מכל מקום. חדרים נקיים ויש בהם הכל. ארוחת בוקר טעימה עם אופציה לקחת קופסאות אוכל. - - -
Totul a fost superb!!!???? - - -